Werken bij

Customer Service Medewerker

Een dynamische commerciële binnendienst functie!

Je werkzaamheden

Als Customer Service Medewerker fungeer jij als dé spil tussen de klant/prospect en de Accountmanager van het rayon dat jullie samen bedienen. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor beide partijen met betrekking tot allerlei uiteenlopende administratieve en commerciële vraagstukken (leveringen, lopende orders, productvragen en klachtenafhandeling).

Daarnaast houd je je bezig met het verwerken van orders in SAP, proactief opvolgen van offertes en het bewaken van de lopende projecten. Essentiële markt- en klantinformatie speel je direct door naar de Accountmanager, zodat je samen het beste sales resultaat kunt bereiken in jullie rayon.

Als Customer Service Medewerker maak je onderdeel uit van het Customer Service team (bestaande uit 6 personen) en werk je nauw samen met de Accountmanagers. Je rapporteert rechtstreeks aan de Customer Service Manager.

Deze vacature gaat in eerste instantie over een tijdelijke rol tot medio 2021, maar we verwachten mogelijkheden voor de toekomst.


Wie zoeken wij?

De ideale kandidaat beschikt in ieder geval over het volgende:

  • Afgeronde HBO opleiding richting Commercie
  • Enige ervaring op een commerciële binnendienst
  • Affiniteit met bouwmaterialen en/of isolatie
  • Behendig met SAP (of vergelijkbare applicatie) en MS Office
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal, Frans is een pré
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatie-vaardigheden

Daarnaast ben je een echte teamplayer, gedreven en beschik je over een gezonde dosis humor. Uiteraard ben je ook nauwkeurig, pak je zaken proactief op en weet je te allen tijde het overzicht te bewaren.

Wat bieden wij?

Werken bij Knauf Insulation betekent werken bij een van 's werelds grootste fabrikanten van isolatieproducten en -oplossingen. Met meer dan 30 jaar ervaring in de industrie, vertegenwoordigen wij een van de snelst groeiende en meest gerespecteerde namen in de isolatie.

Ons DNA bestaat uit een ketting van creatieve, enthousiaste en hardwerkende mensen. Vrijheid, teamwork, creativiteit en ondernemerschap passen goed bij de cultuur die wij kennen. Je krijgt veel speelruimte om het beste uit jezelf te halen en initiatief te tonen, waardoor een werkdag je volop energie en voldoening zal geven!

Uiteraard kun je daarnaast een aantrekkelijk salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden verwachten, zoals een 13e maand en 37 vrije dagen.

Per november zullen wij verhuizen naar een nieuw kantoor in Gilze.

Wil je meer weten over deze functie?
Voor meer informatie kun je bellen met Suzanne Kloeg (HR Manager) op telefoonnummer 06-86804168.    

Ben jij de persoon die wij zoeken?

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Ben jij de persoon die wij zoeken? Solliciteer dan direct en stuur ons je CV.
Solliciteer direct