

Knauf Insulation en Knauf hebben met het innovatieve marketingconcept ‘KnaufZeker®’ de tiende editie van de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2014 gewonnen. Traditiegetrouw wordt deze prijs tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst uitgereikt. De winnaar wordt gezamenlijk bepaald door de vakjury en het publiek via een stemronde.
De isolatie- en gipsproducten van Knauf staan garant voor hoogwaardige kwaliteit en zijn op elkaar afgestemd voor een uitmuntende prestatie. Door Knauf-producten met elkaar te combineren en te verwerken in één systeem, worden prestaties zoals brandwerendheid, geluidsisolatie en inbraakwerendheid gewaarborgd. Deze garantie heet KnaufZeker®.
Naast 100% prestatiegarantie biedt KnaufZeker Uitgebreid ook specifieke projectondersteuning op maat, zoals adviezen, detailtekeningen, trainingen en bouwplaatsbegeleiding. Hiermee biedt Knauf, voor en tijdens een project, aan hun bouwpartners een compleet pakket aan ontzorging en kennis aan.
De BouwKennis Marketing Jaarprijs 2014 is dé nationale marketingprijs voor marketingconcepten in de bouw. Dit jaar hebben meer dan twintig bedrijven uit de gehele bouwkolom zich ingeschreven om mee te dingen naar de titel ‘meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector’.
Belangrijke ijkpunten voor de jury bij het beoordelen van de concepten zijn: de marketingstrategie, de toegevoegde waarde voor de klant, de propositie/positionering van het concept, de communicatieve uitrol, het onderscheidend vermogen en de gestelde doelen en gerealiseerde resultaten. Met de Marketing Jaarprijs beoogt BouwKennis marketing in de sector naar een hoger plan te tillen.
Uit alle inzendingen kwamen tijdens de voorrondes van de jaarprijs drie finalisten uit de bus, zijnde: Knauf Insulation en Knauf, Sigma Coatings en Wijzonol. Uiteindelijk werd het concept KnaufZeker van Knauf Insulation en Knauf als winnaar uitgeroepen.
Meer informatie over KnaufZeker vindt u op www.knaufzeker.nl
Er is al heel wat geschreven over spouwmuurisolatie. Het internet staat vol van verhalen over na-isoleren van de spouw. Kan je een spouwmuur volledig laten vullen? Zakt die isolatie na een paar jaar niet in? Wordt je gevel geen snoepwinkel voor muizen of ander ongedierte? Is het isoleren van de spouwmuur niet vragen om vochtproblemen?
Door de hoge energieprijzen is na-isoleren voor veel huiseigenaren extra interessant geworden. Want al ga je dan niet verduurzamen om het klimaat een handje te helpen, je helpt er in elk geval je eigen portemonnee mee. Maar dan wil je wel weten waar je goed aan doet. Logisch.
Daarom zetten we in deze blog wat fabels en feiten op een rijtje aan de hand van vragen die veel binnen komen bij onze collega’s.
22.05.2023